The best revenge lays in the hands of Allah

Vi muslimer är så trötta på att utmålas till bovar, possibla terrorister, våldsamma vart vi än befinner oss i världen idag.
Allt detta startade redan innan den 11 september 2001, men, från och med den dagen utsågs muslimerna som världens värsta människor man kunde ha att göra med. Det roliga är nu att tom. arkitekter och vetenskapsmän har konstaterat att 9/11 var ett inside job. Men, folk skiter i. Folk tror på det de vill tro på. Någon måste de lägga skulden på och självklart lägger de den på muslimerna.
Terrorism, självmordsbombare - dagens synonymer till Islam.
Även fast de flesta människor en hjärna att tänka med är de så snabba med  att döma muslimerna för ALLT som händer, oavsett vad det är. Media matar på med skit och folk tar in allt det.
"En självmrdsbombare tog så många liv, i försök till att döda amerikanska soldater"
Tänk efter? Är det så jävla konstigt? När det inte finns ETT KVARTER i Irak där ingen oskyldig har dödads av amerikanoska soldater. När det ligger tusentals oskyldiga dödade barn i Iraks floder.
Tänk er om amerikanska soldater kom till sverige och dödade oskyldigt folk i vare KVARTER, och 2/3 av de folk som de dödade var ABSOLUT CIVILA Och absolut inte hade gjort någonting. Tänk om man kallblodigt kom och dödade din familj, rätt framför dina ögon utan att de hade gjort någonting. Hade de hänt mig, så vet jag inte om jag hade haft tålamodet kvar till att leva. Tålamodet kvar till att inte göra någonting åt det. Nej, jag tror inte att någon av oss skulle haft tålamodet till att inte hämnas. Jag skulle med alla möjliga mål och redskap vilja hämnas på de soldater som gjorde det, även om det skulle kräva mitt liv. För vad skulle mitt liv vara värt, om jag tvingades leva resten av mitt liv med bilden av hur de kallblodigt dödade hela min familj- utan någon anledning. Folk fattar inte att det inet har någonting med ISLAM att göra, efersom ISLAM skulle råda till TÅLAMOD. Folk fattar inte att drivkraften bakom dessa dåd och självmordsattacker inte är RELIGIONEN, utan REN JÄVLA ILSKA och SMÄRTA för vad de har stått ut med. Och jag förstår verkligen inte hur människor inte förstår det. Jag rent ut sagt äcklas av folk som inte tänker ett steg länge.
Folk fattar inte vilka de verkliga terroristerna och bovarna är.
Men, Islam kommer att övervinna  allt. Islam kommer att ta över hela världen, om Allah vill. Och jag vet att de största bedragarna där ute pissar på sig när de hör det här. Men den största hämden får dessa terrorister när de lämnar detta liv. Den största hämnden ligger hos Allah. De tänker inte på att Allah, skaparen av ALLTING, kan göra så att verenda CELL i deras kropp värker. Allah kan utsätta de för smärta som är mljoners miljarders gånger värre än vad de gjort till andra oskyldiga människor. Och jag ber till Allah att det är just det straff som de kommer få, både i detta och nästkommande liv.
Amin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AMIN!



2011-07-22 @ 00:49:09
URL: http://cocogirll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara fråga är det okej om jag kopierar denna text.. tycker att du har så rätt folk är verkligen blinda at man inte kan se att dem självmordbombarna gör det de gör av bara ren ilska:(

2011-07-22 @ 00:53:41
URL: http://cocogirll.blogg.se/
Postat av: this is a calling

Javisst, kopiera på! Länka gärna om du känner för det.

2011-07-22 @ 01:24:34
URL: http://nooralanoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0